Výtrhová pojistka SUZUKI
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.
V nabídce ve čtyřech variantách:
Inženýři Suzuki založili motory DF50A a DF40A na osvědčeném řadovém tříválcovém dvanáctiventilovém motoru Suzuki. Tento vysoce výkonný motor má zdvihový objem 941 cm3 a je vybaven pohonnou hlavou DOHC – je jediným motorem DOHC používaným v přívěsné třídě 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k) – se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček. Při návrhu tohoto motoru se inženýři Suzuki zaměřili také na zlepšení mechanické účinnosti. Každá součást byla analyzována a přepracována, aby se snížily mechanické ztráty a zlepšila se účinnost. Například nová konstrukce olejového čerpadla zefektivňuje vnitřní tok oleje, udržuje pohyblivé části lépe mazané a zároveň spotřebuje méně energie. Kombinované snížení mechanických ztrát v celém motoru přispívá k lepší spotřebě paliva.
Suzuki Lean Burn Control System je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal spotřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Tento systém, který byl poprvé představen u DF90A/80A/70A a později u DF60A, poskytuje pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva od provozu při nízkých rychlostech až po běžné cestovní rychlosti, kde se motor používá většinu času. Vlastní testování ukazuje, že při středních rychlostech dosahuje DF50A zlepšení spotřeby o 23% paliva oproti předchůdci.
Suzuki bylo průkopníkem použití vícebodového sekvenčního elektronického vstřikování paliva u čtyřdobých závěsných motorů. Tento pokročilý, časem prověřený systém shromažďuje provozní data ze série senzorů umístěných v klíčových oblastech motoru, zpracovává data a vypočítává optimální množství paliva a vzduchu potřebného pro motor – to vše v reálném čase. Provozovatelé lodí těží z plynulých startů, maximální provozní účinnosti, vynikající spotřeby paliva a snížených emisí.
DF50A a DF40A jsou jediné přívěsné motory ve třídě přívěsných motorů 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k), které obsahují rozvodový řetěz. Řetěz je v olejové lázni, samonastavovací a bezúdržbový, aby poskytoval majitelům motorů roky spolehlivé služby.
DF50A a DF40A jsou vybaveny výkonným 19A alternátorem, který generuje přibližně 11,5A i při motoru běžícím při nízkých 1000 ot./min. Za normálních okolností je to dostatečný výkon pro udržení sortimentu lodní elektroniky v provozu ve většině situací.
Jsme hrdí na to, že jsme jediným dodavatelem lodních přívěsných motorů pro jachtařskou regatu olympijských a paralympijských her v Londýně 2012, přičemž DF40A je jedním z modelů použitých pro tuto prestižní akci.
MODEL | DF40A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381, L:508 |
START | Electrický |
HMOTNOST kg *4 | S:102, L:104 |
TYP MOTORU | DOHC 12-Ventil |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování |
POČET VÁLCŮ | 3 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 941 |
VRTÁNÍ×ZDVIH mm | 72.5 × 76 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 29.4 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,000-6,000 |
ŘÍZENÍ | Dálkové |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 2.7 |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 25 (Volitelné příslušenství) |
ZAPALOVÁNÍ | Plně tranzistorové |
ALTERNÁTOR | 12V 19A |
ULOŽENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Elektrický Trim a Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.27:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
PROPELLER (Stoupání) *5 Všechny propellery jsou třílisté |
9″-17″ |
*4: Suchá hmotnost: nezahrnuje vrtuli a motorový olej
*5: Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
* Výrobní údaje
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Martyr"Genuine Type" hliníková slitina M2 anoda Kit for Alpha I Gen I 1983-1990.
Minerální motorový olej pro benzinové lodní motory. NMMA FC-W® FB-80813K, Yamaha, Honda, Suzuki,...
Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.
V nabídce ve čtyřech variantách: