Motor Suzuki DF40 Hp

Závěsný lodní motor Suzuki DF40

Přinášejí vynikající palivovou účinnost a vysoký výkon — Nová generace DF50A a DF40A.

Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.

Na výběr ze čtyř variant:

  • Suzuki DF 40 Hp: ATS,krátká noha, el. start, dálkové řízení, el. trim,
  • Suzuki DF 40 Hp: ATSW,bílé provedení, krátká noha, el. start, dálkové řízení, el. trim,
  • Suzuki DF 40 Hp: ATL, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, el. trim,
  • Suzuki DF 40 Hp: ATLW, bílé provedení, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, el. trim,
228 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: DF40ATS
Počet
Přidat na seznam přání
Na objednávku

Vysoce výkonný dvanáctiventilový motor DOHC

Inženýři Suzuki založili motory DF50A a DF40A na osvědčeném řadovém tříválcovém dvanáctiventilovém motoru Suzuki. Tento vysoce výkonný motor má zdvihový objem 941 cm3 a je vybaven pohonnou hlavou DOHC – je jediným motorem DOHC používaným v přívěsné třídě 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k) – se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček. Při návrhu tohoto motoru se inženýři Suzuki zaměřili také na zlepšení mechanické účinnosti. Každá součást byla analyzována a přepracována, aby se snížily mechanické ztráty a zlepšila se účinnost. Například nová konstrukce olejového čerpadla zefektivňuje vnitřní tok oleje, udržuje pohyblivé části lépe mazané a zároveň spotřebuje méně energie. Kombinované snížení mechanických ztrát v celém motoru přispívá k lepší spotřebě paliva.

Suzuki Lean Burn Control System

Suzuki Lean Burn Control System je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal spotřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Tento systém, který byl poprvé představen u DF90A/80A/70A a později u DF60A, poskytuje pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva od provozu při nízkých rychlostech až po běžné cestovní rychlosti, kde se motor používá většinu času. Vlastní testování ukazuje, že při středních rychlostech dosahuje DF50A zlepšení spotřeby o 23% paliva oproti předchůdci.

Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva

Suzuki bylo průkopníkem použití vícebodového sekvenčního elektronického vstřikování paliva u čtyřdobých závěsných motorů. Tento pokročilý, časem prověřený systém shromažďuje provozní data ze série senzorů umístěných v klíčových oblastech motoru, zpracovává data a vypočítává optimální množství paliva a vzduchu potřebného pro motor – to vše v reálném čase. Provozovatelé lodí těží z plynulých startů, maximální provozní účinnosti, vynikající spotřeby paliva a snížených emisí.

Bezúdržbový rozvodový řetěz

DF50A a DF40A jsou jediné přívěsné motory ve třídě přívěsných motorů 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k), které obsahují rozvodový řetěz. Řetěz je v olejové lázni, samonastavovací a bezúdržbový, aby poskytoval majitelům motorů roky spolehlivé služby.

Velkokapacitní 19A alternátor

DF50A a DF40A jsou vybaveny výkonným 19A alternátorem, který generuje přibližně 11,5A i při motoru běžícím při nízkých 1000 ot./min. Za normálních okolností je to dostatečný výkon pro udržení sortimentu lodní elektroniky v provozu ve většině situací.

Když jen to nejlepší je dost dobré

Jsme hrdí na to, že jsme jediným dodavatelem lodních přívěsných motorů pro jachtařskou regatu olympijských a paralympijských her v Londýně 2012, přičemž DF40A je jedním z modelů použitých pro tuto prestižní akci.

Specifikace motoru SUZUKI 40

MODEL DF40A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S:381, L:508
START Electrický
HMOTNOST kg *4 S:102, L:104
TYP MOTORU DOHC 12-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 3
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 941
VRTÁNÍ×ZDVIH mm 72.5 × 76
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 29.4
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,000-6,000
ŘÍZENÍ Dálkové
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 2.7
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 19A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.27:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání) *5
Všechny propellery jsou třílisté
9″-17″

*4: Suchá hmotnost: nezahrnuje vrtuli a motorový olej

*5: Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
* Výrobní údaje

Mohlo by vás také zajímat