Motor Suzuki DF 6 Hp

Lodní závěsný spalovací motor Suzuki DF6 Hp

Závěsný motor DF 6 demonstruje odhodlání společnosti Suzuki přinášet uživatelům nejmenších motorů výhody malých a úsporných závěsných čtyřtaktů. Kombinace nízké hmotnosti a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje.

Na výběr je ze čtyř variant:

Suzuki DF 6 Hp: S, krátká noha

Suzuki DF 6 Hp: L, dlouhá noha

Suzuki DF 6 Hp: SW, krátká noha, bílé provedení

Suzuki DF 6 Hp: LW, dlouhá noha, bílé provedení

39 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: DF6AS
Počet
Přidat na seznam přání
Na objednávku

Specifikace lodního motoru Suzuki DF 6 Hp

Kombinace nejnižší hmotnosti v 6 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly. Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým  zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.

MODEL DF6A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S:381, L:508
STARTOVÁNÍ Ruční
HMOTNOST kg *5 S:24, L:25
TYP MOTORU OHV
PALIVOVÝ SYSTÉM Karburátor
POČET VÁLCŮ 1
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 138
VRTÁNÍ×ZDVIH mm 60.4 X 48
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 4.4
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 4,750-5.750
RÍZENÍ Pínou
SYTIČ Manuální
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 0.7
KAPACITA NÁDRŽE Lit. Vestavěná 1.0
ZAPALOVÁNÍ Digital CDI
ALTERNÁTOR 12V 5A (Volitelné jako příslušenství)
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Ruční Trim and Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 1.92:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Nad propellerem
STOUPÁNÍ PROPELLERU *6 Všechny propellery jsou třílisté 6″-7″

*5:Suchá hmotnost: Nezahrnuje olej a propeller

*6:Na detaily ohledně propelleru se informujte u svého dealera Suzuki

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. *Výrobní data

0

Mohlo by vás také zajímat