Zámek závěsného motoru do 15HP
Chraňte svoji loď a předejděte problémů při plnění pojistných událostí. Bezpečností zámek pro...
Závěsný motor DF 5AS/L demonstruje odhodlání společnosti Suzuki přinášet uživatelům nejmenších motorů výhody malých a úsporných závěsných čtyřtaktů.
Na výběr je ze dvou možností:
Varianta AS: krátká noha, interní nádrž, ruční řízení,
Varianta AL: dlouhá noha, interní nádrž, ruční řízení,
Kombinace nízké hmotnosti (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.
Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.
MODEL | DF5A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381, L:508 |
STARTOVÁNÍ | Ruční |
HMOTNOST kg *5 | S:24, L:25 |
TYP MOTORU | OHV |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Karburátor |
POČET VÁLCŮ | 1 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 138 |
VRTÁNÍ×ZDVIH mm | 60.4 X 48 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 4.4 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 4,750-5.750 |
RÍZENÍ | Pínou |
SYTIČ | Manuální |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 0.7 |
KAPACITA NÁDRŽE Lit. | Vestavěná 1.0 |
ZAPALOVÁNÍ | Digital CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 5A (Volitelné jako příslušenství) |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Ruční Trim and Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 1.92:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Nad propellerem |
STOUPÁNÍ PROPELLERU *6 Všechny propellery jsou třílisté | 6″-7″ |
*5:Suchá hmotnost: Nezahrnuje olej a propeller
*6:Na detaily ohledně propelleru se informujte u svého dealera Suzuki
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. *Výrobní data
Chraňte svoji loď a předejděte problémů při plnění pojistných událostí. Bezpečností zámek pro...
Sprej na drobné retuše škrábanců na lodních motorech.
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Závěsný motor DF 5AS/L demonstruje odhodlání společnosti Suzuki přinášet uživatelům nejmenších motorů výhody malých a úsporných závěsných čtyřtaktů.
Na výběr je ze dvou možností:
Varianta AS: krátká noha, interní nádrž, ruční řízení,
Varianta AL: dlouhá noha, interní nádrž, ruční řízení,