- -3%
Zámek závěsného motoru do 15HP
STEADY bezpečnostní zámek závěsného motoru se snadno instaluje a chrání motor během několika...
Kombinace nízké hmotnosti (pouhých 24,5 kg v provedení s dlouhou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost.
Model | DF6AS |
Délka nohy (mm) | 381 |
Startér | Ruční |
Suchá hmotnost (kg) | 23,5 |
Typ motoru | OHV |
Dodávka paliva | Karburátor |
Počet válců | 1 |
Zdvihový objem (ccm) | 138 |
Vrtání x zdvih (mm) | 60.4 x 48 |
Max. výkon (kW) | 4,4 |
Max. pracovní otáčky (rpm) | 4750 - 5750 |
Řízení | Pákou |
Sytič | Ruční |
Kapacita olejové náplně (l) | 0,7 |
Objem nádrže (l) | Vestavěná 1,0l |
Zapalování | Digitální CDI |
Alternátor | Volitelně 12V 6A |
Trim | Ruční |
Převodový poměr | 1,92 : 1 |
Výfuk | Nad propellerem |
Rozměry propellerů | 6" - 7" |
Výkon motoru dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Madlo kormidelní páky je umístěno tak, aby umožnovalo řidiči sedět co nejdále vpředu a zlepšuje rozložení váhy pro lepší ovladatelnost. Dalšími vlastnostmi jsou mimo jiné 180stupňové řízení, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost, vestavěná nádrž na palivo o objemu 1,5L umožňuje dlouhý dojezd.
STEADY bezpečnostní zámek závěsného motoru se snadno instaluje a chrání motor během několika...
Sprej na drobné retuše škrábanců na lodních motorech.
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry