Výtrhová pojistka SUZUKI
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Motor je nabízen v 10 variantách:
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.
MODEL | DF20A | |
---|---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S: 381, L: 508 | S: 381, L: 508 |
START | Elektrický | Ruční |
HMOTNOST kg *1 | S: 48, L: 49 | S: 44, L: 45 |
TYP MOTORU | OHC | |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování | |
POČET VÁLCŮ | 2 | |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 327 | |
VRTÁNÍ×ZDVIH mm | 60.4×57 | |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 14.7 | |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,300-6,300 | |
ŘÍZENÍ | Pínou | |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 1.0 | |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 12 | |
ZAPALOVÁNÍ | Digital CDI | |
ALTERNÁTOR | 12V 12A | 12V 6A |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | SILENTBLOKY | |
TRIM | Ruční Trim a Tilt (Modely T, TH – elektrický) | |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.08:1 | |
ŘAZENÍ | F-N-R | |
VÝFUK | Přes propeller | |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
7″-12″ |
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
* Výrobní údaje
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Motor je nabízen v 10 variantách: