Motor Suzuki DF15 Hp

Závěsný lodní spalovací motor Suzuki DF15 Hp

Lehké, kompaktní a výkonné přenosné přívěsné motory jsou vždy připraveny k akci.

Na výběr je z osmi variant:

  • Suzuki DF 15 Hp: AS, krátká noha, ruční start, ruční řízení
  • Suzuki DF 15 Hp: AL, dlouhá noha, ruční start, ruční řízení
  • Suzuki DF 15 Hp: AES, krátká noha, el. start, ruční řízení
  • Suzuki DF 15 Hp: AEL, dlouhá noha, el. start, ruční řízení
  • Suzuki DF 15 Hp: ARS, krátká noha, el. start, dálkové řízení,
  • Suzuki DF 15 Hp: ARL, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení,
  • Suzuki DF 15 Hp: ATL, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, el. trim,
  • Suzuki DF 15 Hp: ASW, krátká noha, ruční start, ruční řízení, bílé
109 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: DF15ARS
Počet
Přidat na seznam přání
Na objednávku

Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.

Nízká spotřeba

DF20A, 15A a 9,9B si drží světové prvenství – jsou prvními bezbateriovými čtyřtakty s elektronickým vstřikováním paliva v každé z jejich výkonových tříd. Pomocí zcela nových součástí systému vstřikování paliva navržených jako menší a lehčí než ty, které byly nalezeny v jakémkoli předchozím systému, se konstruktérům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtaktní motor ve třídě 14,7 kW (20 k)/11,0 kW (15 k). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki do jejich konstrukce poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu.

Systém Lean Burn

Čtyřtakty Suzuki jsou právem proslulé svou spotřebou paliva a technologií, která vám umožní jít dále za méně peněz.

Existují ve variantě s elektrickým tiltem

Kromě modelů DF20A/15A/9.9B zahrnuje řada přenosných motorů Suzuki také čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s pínou – DF20ATH a 15ATH.

Čistší, efektivnější provoz

Suzuki využívá řadu svých pokročilých technologií k zajištění čistšího a efektivnějšího provozu, který je v souladu se Směrnicí o rekreačních plavidlech (RCD) – Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2003/44EC, a získalo tříhvězdičkové hodnocení od California Air. Rada pro zdroje (CARB).

Specifikace lodních motorů DF15A

MODEL DF15A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S: 381, L: 508 S: 381, L: 508
START Elektrický Ruční
HMOTNOST kg *1 S: 48, L: 49 S: 44, L: 45
TYP MOTORU OHC
PALIVOVÝ SYSTÉM Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 327
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 11.0
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,000-6,000
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 1.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 12
ZAPALOVÁNÍ Digitální CDI
ALTERNÁTOR 12V 12A 12V 6A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Ruční Trim and Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.08:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
7″-12″
  1. Suchá hmotnost: Nezahrnuje propeller a motorový olej
  2. Podrobnosti o propelleru poptejte u svého dealera Suzuki

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
* Výrobní údaje

0

Mohlo by vás také zajímat