Opravný lakový sprej - Suzuki černá
Sprej na drobné retuše škrábanců na lodních motorech.
Tato novinka na českém trhu je ve výkonnostní třídě 7.3 kW (9.9 koní) jediný čtyřtaktní motor na trhu s vícebodovým vstřikováním.
Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné starty. V kombinaci se systémem Lean Burn je DF9.9B nebývale úsporný, ale přitom v chodu klidný.
> DF9.9BS - model s krátkou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
> DF9.9BL - model s dlouhou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
> DF9.9BRS - model s dlouhou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem
> DF9.9BRL - model s krátkou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem
Inženýři Suzuki uspěli, když vytvořili tyto malé závěsné lodní motory tak kompaktní a lehké, jak je jen možné. V porovnání profilu je zjevné, že model DF9.9A je menší než předchůdce DF9.9. Nový model navíc váží o 4,5 kg méně než jeho předchůdce. Nižší hmotnost a kompaktnější rozměry činí tento motor zároveň lépe uchopitelným a přenositelným. Diagram of Light HMOTNOST and Compact Designs
Čtyřtakty Suzuki jsou známé svým hospodárným provozem a nové DF8A a DF9.9A nejsou výjimkou. Nižší spotřeba paliva umožňuje těmto novým přívěsným motorům jít dále za méně peněz.
Model | DF9.9BS | DF9.9BL | DF9.9BRS | DF9.9BRL |
Délka nohy (mm) | S- 381 | L – 508 | S- 381 | L – 508 |
Startér | Ruční | Ruční | Elektrický | Elektrický |
Suchá hmotnost (kg) | 44 | 44 | 44 | 44 |
Typ motoru | OHC | OHC | OHC | OHC |
Dodávka paliva | Elektronické vstřikování | Elektronické vstřikování | Elektronické vstřikování | Elektronické vstřikování |
Počet válců | 2 v řadě | 2 v řadě | 2 v řadě | 2 v řadě |
Zdvihový objem (ccm) | 327 | 327 | 327 | 327 |
Vrtání x zdvih (mm) | 60,4 x 57 | 60,4 x 57 | 60,4 x 57 | 60,4 x 57 |
Max. výkon | 7,3 kW / 9.9 koní | 7,3 kW / 9.9 koní | 7,3 kW / 9.9 koní | 7,3 kW / 9.9 koní |
Max. pracovní otáčky (rpm) | 4700 - 5700 | 4700 - 5700 | 4700 - 5700 | 4700 - 5700 |
Řízení | Ruční (pákou) | Ruční (pákou) | Dálkové | Dálkové |
Sytič | Elektronický | Elektronický | Elektronický | Elektronický |
Kapacita olejové náplně (l) | 1 | 1 | 1 | 1 |
Objem nádrže (l) | Externí 12l | Externí 12l | Externí 12l | Externí 12l |
Zapalování | Digitální CDI | Digitální CDI | Digitální CDI | Digitální CDI |
Alternátor | 12V 6A | 12V 6A | 12V 10A | 12V 10A |
Trim | Ruční | Ruční | Ruční | Ruční |
Převodový poměr | 2,08 : 1 | 2,08 : 1 | 2,08 : 1 | 2,08 : 1 |
Výfuk | Přes propeler | Přes propeler | Přes propeler | Přes propeler |
Rozměry propelerů | 7" - 11" | 7" - 11" | 7" - 11" | 7" - 11" |
Sprej na drobné retuše škrábanců na lodních motorech.
Olejový filtr SUZUKI 16510-45H10 Vhodné pro modely: DF8A 2010- DF9.9/A/B 2005- DF15/A...
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Tato novinka na českém trhu je ve výkonnostní třídě 7.3 kW (9.9 koní) jediný čtyřtaktní motor na trhu s vícebodovým vstřikováním.
Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné starty. V kombinaci se systémem Lean Burn je DF9.9B nebývale úsporný, ale přitom v chodu klidný.
> DF9.9BS - model s krátkou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
> DF9.9BL - model s dlouhou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
> DF9.9BRS - model s dlouhou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem
> DF9.9BRL - model s krátkou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem