Výtrhová pojistka SUZUKI
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Modely DF25A a DF30A jsou nejlehčími závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů.
Nabízen ve třech variantách:
Palivo je dodáváno s pomocí systému Suzuki Lean Burn Control a bezbateriovým systémem vstřikování paliva, který těmto závěsným motorům poskytuje pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva při zachování vynikajícího výkonu.
Oba motory jsou prvními ve své třídě, které mají válečková vahadla snižující tření a využívají i přesazené klikové hřídele, což vede k hladšímu chodu a vyšší mechanické účinnosti.
LED monitorovací systém poskytuje na první pohled provozní stav motoru.
Vysoce účinné čtyřtaktní technologie Suzuki produkují nižší emise, což umožňuje závěsným motorům jako DF25A/30A splňovat nejpřísnější světové emisní normy*1 včetně emisních norem EURO 1 (směrnice EU 2003/44EC )*2 a získaly i tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB). RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION Dodržování emisních norem je specifické pro daný region. Emisní normy EU (výfukové plyny a hladiny hluku) stanovené Evropským parlamentem a Radou. Nejlehčí závěsné motory ve čtyřtaktní třídě motorů 18,4 kW (25 k)/22,1 kW (30 k)*3. Lean Burn Control a bezbateriové vstřikování paliva poskytují prvotřídní palivovou účinnost ve své třídě. První ve své třídě s válečkovými vahadly, která zajišťují hladší chod a snižují tření. Přesazený klikový hřídel nabízí hladší pohyb pístu pro vyšší provozní efektivitu. Přímé nasávání vzduchu a ventilace dodává motoru proudění chladnějšího vzduchu pro vyšší účinnost. Indikátory LED pro monitorování motoru vás informují o provozních podmínkách. *3:Podle interních šetření z února 2014.
MODEL | DF25A | |
---|---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381 | S:381, L:508 |
STARTOVACÍ SYSTÉM | Elektrický/ manuální | Manuální |
VÁHA kg *5 | S:65 | S:62, L:63 |
TYP MOTORU | OHC | |
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva | |
POČET VÁLCŮ | 3 | |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 490 | |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 60,4 x 57,0 | |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 18.4 | |
PROVOZNÍ ROZSAH PLNÉHO PLYNU ot/min | 5 000–6 000 | |
ŘÍZENÍ | Pínou | |
OLEJOVÁ NÁPLŇ lit. | 1,5 | |
KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE lit. | 25 | |
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI | |
ALTERNÁTOR | 12V 14A | |
MONTÁŽ MOTORU | SILENTBLOKY | |
METODA OŘÍZENÍ | Ruční trim a tilt | |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2,09:1 | |
ŘAZENÍ | F-N-R | |
VÝFUK | Přes propeller | |
VÝBĚR VRTULE (Stoupání) *6 Všechny vrtule jsou 3listého typu |
9″-15″ |
*5: Suchá hmotnost: nezahrnuje vrtuli a motorový olej
*6: Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce Suzuki
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry
Modely DF25A a DF30A jsou nejlehčími závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů.
Nabízen ve třech variantách: