Opravný lakový sprej - Suzuki černá
Sprej na drobné retuše škrábanců na lodních motorech.
Tento model se od motoru starší generace DF150TG odlišuje především novými pokročilými technologiemi a selektivní rotací.
S uvedením nového motoru DF150AP nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 5% oproti staršímu modelu DF150TG a má o 3 % lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již tak úsporné motory Suzuki jsou ještě úspornější, a to při zachování maximální spolehlivosti. Motor rovněž lze vybavit systémem Trollingu, který vám umožní jednoduše ovládat v krocích stálé otáčky motoru při rybaření přívlačí.
Další nově obsaženou technologií je systém selektivní rotace. Pro člun osazený více motory tedy není třeba objednávat různé typy motorů. Kromě toho jsou modely DF150AP vybaveny bezklíčovým startováním motoru s imobilizérem chránícím před odcizením lodi.
Sety řazení obsahují vše potřebné pro zprovoznění lodního motoru. Základní set neobsahuje žádné budíky ani jiné palubní přístroje. K motorům ovládaným systémem drive-by-wire (Suzuki Precision Control) nelze použít analogové budíky, proto nás, prosíme, v případě potřeby konzultace výběru palubních přístrojů kontaktujte. Pro správnou funkci páky řazení je nutno po montáži systém kalibrovat diagnostickým systémem SDS, tudíž důrazně doporučujeme tyto motory pořizovat výhradně v síti autorizovaných dealerů.
Základní horní páka řazení vás uchvátí svým propracovaným designem, který se hodí do každého moderního člunu. Vzhledem k tomu, že se jedná o systém drive-by-wire, jsou montážní rozměry potřebné pro montáž této páky minimální. Ovládací prvky jsou umístěné na panelu určeném pro montáž na sloupek řízení. Doporučujeme před první jízdou vyzkoušet si odpor páky bez spuštěného motoru. Oproti mechanickému řazení je odpor zcela minimální!
Příplatková boční páka řazení je určena pro montáž na bok sloupku řízení či bort člunu. Vzhledem k tomu, že se jedná o systém drive-by-wire, jsou montážní rozměry potřebné pro montáž této páky minimální. Ovládací prvky jsou umístěné na panelu určeném pro montáž na sloupek řízení. Doporučujeme před první jízdou vyzkoušet si odpor páky bez spuštěného motoru. Oproti mechanickému řazení je odpor zcela minimální!
Nový barevný digitální multifunkční budík je to technologicky nejvyspělejší ze sortimentu originálního příslušenství, co si můžete k lodnímu motoru Suzuki pořídit. Tento budík dokáže ze svého 3,5" barevného displeje vymáčknout úplně maximum, přičemž disponuje denním a nočním zobrazením. Tento budík dokáže zobrazit následující informace:
Většinu údajů je budík schopen zobrazit jak v analogové, tak i digitální podobě a lze navolit zobrazení více údajů najednou.
Set řazení s tímto budíkem obsahuje navíc GPS anténu.
Funkce trollingu je mimořádně vhodná pro rybolov přívlačí. Díky správně vyváženému příslušenství je jeho používání mnohem pohodlnější. Budíky lze dodat v černé či bílé barvě a kromě standardních funkcí uvedených výše u standardního multifunkčního otáčkoměru má ten určený pro trolling ještě jednu vlastnost navíc - při přepnutí do režimu trolling se zjemní stupnice a budík ukazuje mnohem přesněji nízké otáčky. Na panelu pak lze otáčky ovládat v rozpětí do 1200 rpm po kroku 50 otáček za minutu.
* Při nákupu nového motoru je příplatek za trolling a budíky uzpůsobené trolingu 2.700,- kč s DPH.
Náš nový systém bezklíčového startování využívá přívěsek, který po přiblížení k hlavní jednotce vysílá kód potřebný pro nastartování. Dokud máte přívěsek u sebe, vše co potřebujete, je být ve vzdálenosti do jednoho metru od konzole řízení. Stačí vložit výtrhovou pojistku, zapnout hlavní vypínač a můžete startovat motor pomocí tlačítka. S klíčem bezpečně uloženým v kapse můžete jezdit bez stresu a snižujete riziko jeho ztráty. Tento systém zároveň umožňuje lepší zabezpečení vašeho lodního motoru, protože motor nenastartuje bez správného kódu přijatého z přívěsku. Přívěsek je plovoucí, proto se i v případě, když vypadne přes palubu, dá jednoduše zachránit.
** Při nákupu nového motoru je příplatek za Keyless system s imobilizérem 800,- kč s DPH.
Model | DF150APX |
Délka nohy (mm) | 635 |
Startér | Elektrický |
Suchá hmotnost (kg) | 241 |
Typ motoru | 16-ventil DOHC |
Dodávka paliva | Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (ccm) | 2.867 |
Vrtání x zdvih (mm) | 97 X 97 |
Max. výkon (kW) | 110 |
Max. pracovní otáčky (rpm) | 5.000-6.000 |
Řízení | Dálkové |
Sytič | - |
Kapacita olejové náplně (l) | 8 |
Objem nádrže (l) | - |
Alternátor | 12V 44A |
Trim | Elektrický |
Převodový poměr | 2,50:1 |
Výfuk | Přes propeller |
Rozměry propellerů | 15”-27,5” |
Sprej na drobné retuše škrábanců na lodních motorech.
Výtrhová pojistka na lodní motor SUZUKI. Jen pojistka bez šňůry