Lodní motor Honda BF 350A

Historicky první vidlicový osmiválec V8 od této proslulé japonské značky disponuje výkonem 350 koní. Nová Honda BF350 v sobě skrývá celou řadu vynikajících technologií, které z tohoto vysoce výkonného lodního motoru dělají skutečný prémiový výrobek té nejvyšší třídy. Honda se díky tomuto motoru posunula do nejvyšší výkonové kategorie a proslulá technická dokonalost výrobků Honda zaručuje dokonalou rovnováhu mezi spolehlivostí a výkonem.

799 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: BF 350A XCDU (bílá)
Počet
Přidat na seznam přání
Na dotaz - na objednávku

Srdcem nového BF350 je impozantní 5-ti litrový vidlicový osmiválec V8 s rozvorem válců 60° a s technologií VTEC™ (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control – Elektronicky ovládané variabilní časování a zdvih ventilů), notoricky známou z monopostů F1. S jedinečnou kombinací technologií automobilových a lodních motorů je tento historicky první osmiválec ukázkou technické dokonalosti společnosti Honda. Kultivovanost chodu v celém spektru otáček, nízká hlučnost podkreslená příjemným barytónem, žádné vibrace a přitom ohromná síla a kroutící moment, to jsou všechno vlastnosti, které jsou pro Hondu již legendární. Ale plynulý a intenzivní zátah motoru od volnoběhu až do maxima, bez znatelných "výkonových děr" Vás dostane do kolen. Ať už se nacházíte se svou lodí v jakékoliv situaci, buďte si jisti, že když přidáte plyn, "je to tam". Díky ovládacímu systému Honda DBW s možností startu a vypnutí motoru pouhým stisknutím tlačítka získává majitel plavidla možnost pohodlně a snadno ovládat a synchronizovat chod motorů i v případě montáže více motorů.

...a narodil se osmiválec

Nová BF350 disponuje až neuvěřitelně nízkou hlučností a vibracemi, zato však poskytuje nový, charakteristicky bohatý zvuk a vzrušující výkon, který je z motoru cítit již od prvního otočení klíčkem v zapalování. Všechny vlastnosti a ovládání motoru jsou navrženy tak, aby umocnily zážitek z plavby. V Hondě si pohráli i s designem. Honda Marine BF350 bude nabízena ve zcela novém, výrazném designu; štíhlá, “one-motion” silueta motoru je v dokonalé harmonii s vodní hladinou. Tuto Hondu bude možné mít ve dvou barevných provedeních - Aquamarine Silver (stříbrná) nebo Grand Prix White (perleťově bílá). Kryt motoru je opatřen reliéfními logy v chromu a efektními lištami, které podtrhují prémiovost výrobku. Tento 5-ti litrový motor V8 disponuje nejimpozantnějším výkonem mezi našimi závěsnými lodními motory. Ihned po nastartování se aktivuje režim BLAST™ (Boosted Low Speed Torque), který poskytuje okamžité a silné zrychlení již od volnoběžných otáček. Při dosažení konstantních otáček přichází ke slovu režim ECOmo - systém, který automaticky nepřetržitě monitoruje režim chodu motoru a na základě toho optimalizuje dávkování paliva a snižuje tak celkovou spotřebu. Ovšem v případě potřeby okamžitého nárůstu výkonu je zde technologie  VTECTM, která zaručí okamžitý přísun dodatečného výkonu a zrychlení vás doslova “posadí do sedačky”. Proslulá technologie Honda VTEC™ přesně kombinuje výkon a kroutící moment motoru v širokém spektru otáček a skvěle se již osvědčila na závěsných lodních motorech Honda Marine  BF250, BF225, BF150 a BF100. Závěsný lodní motor Honda Marine BF350 se může také pochlubit řadou chytrých funkcí a vychytávek, které vylepšují komfort a ovládání a značně tak usnadňují používání. Mezi nejvýznamnější patří např. tempomat, omezovač vyklopení motoru a asistent trimu (trim support). Funkce tempomatu zajišťuje plynulou a stabilní rychlost plavby adaptivním rozšířením  běžné funkce ovládání trollingu. Na displeji vyberete tempomat (Cruise Control) a podle potřeby upravíte cestovní rychlost na ovládací páce. Jednoduché a intuitivní. Omezovač vyklopení motoru spočívá v individuálním nastavení maximálního úhlu vyklopení motoru.  Po stlačení tlačítka se motor sám automaticky vyklopí do přednastaveného úhlu tak, aby nedošlo ke kontaktu krytu motoru s lodí. Asistent trimu (Trim Support) má 3 nastavitelné předvolby automatického trimování motoru tak, aby se plavidlo dostalo snadno a rychle do skluzu v různých režimech plavby a tím dochází k úspoře paliva. Integrovaný senzor O2 (tzv. lambda sonda) upravuje spotřebu paliva na základě hladiny kyslíku ve výfukových plynech a optimalizuje tak účinnost spalování. Jak asistent trimu, tak i senzor O2 optimalizují spotřebu paliva bez jakéhokoliv vlivu na výkon motoru. S novou BF350 přichází i zcela nové ovládání.  Ovládací páka přichází ve zcela novém designu s důrazem na ergonomii, podporující různé způsoby úchopu a ovládání. Součástí je intuitivní a přehledný multifunkční panel s vysokou viditelností i na přímém slunci, s 5 tlačítky a ukazatelem neutrálu. To vše je “okořeněno” koženým potahem. Díky systému Honda iST (digitální ovládání) mají uživatelé precizní a přesnou odezvu motoru i pro ovládání více motorů pomocí jediné ovládací páky. Získáváme tím jednoduché, ale precizní ovládání motoru a můžeme si užívat plynulé plavby za plného komfortu a bez zbytečného stresu. Špičkové inženýrství, přesná výroba, moderní technologie a materiály, vyspělá technika, snadné ovládání, výkon a spolehlivost. To je nová BF350, která je zatím tím největším úspěchem Honda Marine.