Lodní motor Honda BF 150D

Vrcholný model řady BF115/135/150. Velmi jemné a přesné řazení nabízí neobyčejné manévrovací schopnosti na vodě. Tyto závěsné lodní motory totiž mají za sebou desítky let technických zkušeností z motoristického sportu a z výroby automobilů a motocyklů. Tam, kde ostatní ztrácí dech, systém VTEC "stopadesátku" nakopne a jde ještě dál. Zároveň se jedná představitele ekologicky nejčistšího, tichého a nejúspornějšího lodního motoru ve své třídě.

389 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: BF 150D LRU (stříbrná)
Počet
Přidat na seznam přání
Na dotaz - na objednávku

Závěsný lodní motor BF150D - maximální výkon neustále k dispozici. Originální technologie VTEC ™ je technologie primárně vyvinutá pro vysoko výkonné motory závodních automobilů. Vedle technické dokonalosti byl u těchto motorů kladen důraz i na jednoduchost údržby a snížení provozních nákladů. Mimořádně nízké vibrace motoru zaručují nejlepší komfort při použití ve své třídě. Ať už máte motorový člun nebo větší loď - model BF150D vám spolehlivý výkon zajistí kdykoliv, kdekoliv a k tomu s jistou dávkou komfortu.

ODDEJTE SE DESIGNU V DUCHU "DYNAMIC MOTION"

Zcela přepracovaný lodní motor Honda BF150D společně s výkonem a ohromnou silou vykazuje po všech stránkách vylepšené charaktristiky. Zároveň je představitelem ekologicky nejčistšího a nejúspornějšího lodního motoru ve své třídě. Tato řada závěsných lodních motorů totiž má za sebou desítky let technických zkušeností převzatých z okruhových automobilových závodů. Skrývají v sobě celou řadu exkluzivních technologií - včetně systému VTEC ™, BLAST ™, PGM-FI, ECOmo a další. Vysoký výkon motoru si tak můžete užívat v celém rozsahu otáček. VTECTM mění výšku zdvihu a dobu otevření sacích ventilů a poskytuje tak hladký a stabilní chod při volnoběhu, zatímco ve vysokých otáčkách díky zvětšení zdvihu a časování ventilů motor neztrácí dech, ale naopak výkon a kroutící moment motoru ještě „nakopne“. Úspora paliva je zde zajištěna unikátní technologií Honda ECOmo. Zjednodušeně se jedná o spalování motoru velmi chudé směsi. Systém nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a velmi citlivě dávkuje optimální množství podávaného paliva v závislosti na režimu chodu. Dochází tak navíc k podstatnému snížení emisí výfuku a následnému dopadu na životní prostředí. Výsledkem je o až 15% nižší spotřeba paliva oproti dvoutaktu s přímým vstřikem a až 45% úspora paliva oproti konvenčnímu dvoutaktu. 2,3 litru zdvihovího objemu ve čtyřválcovém provedení v řadě, opatřených vícebodovým vstřikováním paliva, proměnlivou délkou sání zaručující větší kroutící moment při nižších otáčkách. Technologie Honda BLAST™, společně s elektronickým vstřikováním paliva PGM-FI zase zajišťují okamžitou akceleraci motoru na pokyn ovládací páky až do výše požadovaných otáček při zachování mimořádně nízké spotřeby paliva. Bezpečnostní a výstražný systém lodních motorů Honda zaručuje ochranu motoru a bezpečnější plavbu. Vedle technické dokonalosti byl u těchto motorů kladen důraz i na jednoduchost údržby a tím snížení provozních nákladů. BF150D se na trh dodává jak ve verzi s mechanickým ovládáním, tak i ve verzi s elektronickým ovládáním řazení a plynu - Intelligent Shift and Throttle®. Navíc si budoucí majitel může vybrat mezi dvěma barevnými variacemi - tradiční stříbrnou a perleťově bílou.

Technické parametry

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 913 x 618 x 1,688 (L) / 1,815 (X)
  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 108,8 (147,9)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 2354
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový čtyřválec s rozvodem OHC, 16 ventilů, VTEC
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 221 / X: 224
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 87 x 99
  • Délka nohy (mm)
  • L:508 / X: 635
  • NMEA 2000®
  • Ano
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 40 A
  • Výkon alternátoru
  • 55 A
  • Převodový poměr
  • 2.14
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 5000 - 6000
  • Max.čistý kroutící moment Nm/ot.min
  • 197