Lodní motor Honda BF 50

Tříválcové uspořádání v řadě snižuje celkovou hmotnost motorů BF 40, BF 50 a BF 60. PGM-IG systém časování zážehu pomáhá eliminovat případné "cukání" motoru při náhlé zátěži. A co víc, BF 50 je představitelem nejlehčího čtyřtaktního motoru o výkonu 50-ti koňských sil na světě.

199 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: BF 50 DK4 LRTU
Počet
Přidat na seznam přání
Na dotaz - na objednávku

Výkonová kategorie motorů 50 HP je zastoupena již známými motory BF 40 a BF 50, které byly vyzdviženy do ještě vyšších úrovní díky Honda PGM-FI - elektronickému vstřikování paliva a PGM-IG - mikroprocesorem řízeného zapalování zajišťujícího optimální časování časování, zlepšení komfortu ovládání a snížení emisí ve výfukových plynech.

Vítejte ve světě "stříkaček"

Tříválcové uspořádání v řadě snižuje celkovou hmotnost motorů BF 40 a BF 50. PGM-IG systém časování zážehu pomáhá eliminovat případné "cukání" motoru při náhlé zátěži. A co víc, BF 50 je představitelem nejlehčího čtyřtaktního motoru o výkonu 50-ti koňských sil na světě. Proto tedy máte možnost zcela využít maximálního výkonu, kdykoliv přidáte plyn. Je to mnohem víc než-li jen kamarád do pěkného počasí. Ale ryby berou a jsou aktivní i v chladném počasí. A co Váš motor? Naštěstí jsou tyto motory vybaveny elektrickým startérem a elektronickým zapalováním, které Vám umožní vyplout v kteroukoliv dobu a v jakémkoliv počasí. Ovládání motoru je snadnější než si myslíte. Systém elektronického vstřikování PGM-FI optimalizuje poměr nasávaného vzduchu a paliva bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy a zaručují minimální spotřebu paliva a nízké emise. Extra dlouhá ovládací rukojeť opatřená snadno přístupnými ovládacími prvky poskytuje vysokou úroveň komfortu při plavbě. Pro elektronický monitoring nejenom samotného motoru, ale i palubní elektroniky je motor plně kompatibilní se systémem NMEA 2000.

Technické parametry

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 694 x 372 x 1,258 (S) / 1,364 (L)
  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 36,8 (50)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 808
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6-ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • S: 96 / L: 98
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 70 x 70
  • Délka nohy (mm)
  • S: 416 / L: 521
  • NMEA 2000®
  • Ano
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 17 A
  • Výkon alternátoru
  • 22 A
  • Převodový poměr
  • 2.08
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 5500 - 6000