• Nové

Lodní motor Honda BF 30

3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí.

149 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: BF 30 DK2 LRTU
Počet
Přidat na seznam přání
Na dotaz - na objednávku

U Hondy dnes už nenajdete dvoutaktní motor se směsí oleje a paliva. Vyšlechtěná čtyřtaktní technika Hondy zaručuje, že dokonce ani při volnoběžném režimu motoru, nejste obtěžováni nepříjemným dýmem ani zápachem, jako je tomu u dvoutaktů. Motory BF 30 splňují požadavky směrnice EU 2003/44/EC pro rekreační plavidla v oblasti emisí výfukových plynů a hlučnosti. Využijte služeb motoru BF30 s kultivovaným chodem a dostatečnou rezervou výkonu.

Vstupte do světa klidu

Větší zdvihový objem zaručuje vyšší výkon a plochý průběh křivky kroutícího momentu v celém rozsahu otáček. Systém PGM-IG nabízí optimální časování zážehu v celém rozsahu otáček, což přináší celkově lepší průběh výkonu. Navíc systém automatického sytiče optimalizuje poměr palivové směsi bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy a  zaručuje kdykoliv rychlý start bez sytiče. Pro eliminaci vibrací jsou tyto motory opatřeny dvojitým tlumičem vibrací doplněným vysoce odolným rámem. 3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí. A nyní také s elektrickým trimováním a vyklápěním můžete na své lodní mít to nejlepší. Bezpečnosti pobytu na otevřené vodní hladině přispívá komplexní systém hlídání stavu motoru, jako je kontrolka tlaku oleje a systém hlídání přehřátí motoru a přetočení motoru.

Technické parametry

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 640 - 720 x 375 x 1,195 (S) / 1,320 (L)
  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 22,1 (30)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 552
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6-ventilů
  • Příprava paliva
  • 3 karburátory s akcelerační pumpičkou
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • SHG: 80 / SRT: 77.5 / LHG: 82 / LRT: 79.5
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Manuální - 5 stupňů / Pomocný plynový píst / Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 61 x 63
  • Délka nohy (mm)
  • S: 431 / L: 552
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 10 A
  • Převodový poměr
  • 2.08
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 5000 - 6000