• Nové

Lodní motor Honda BF 15

Dvouválce BF 15 / 20 patří k váhově nejlehčím lodním motorům v dané kategorii. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.

92 990 Kč
S DPH
Dodání do 4 týdnů
Typ: BF 15 DK2 SHU
Počet
Přidat na seznam přání
Na dotaz - na objednávku

Dvěma zcela novými motory přispěla Honda k velkému rozvoji lodních motorů středních výkonových tříd. Loďka pro radost, plachetnice, hliníková vyhlídková pramice či menší nafukovací člun v délkách cca od 4 m do cca 5,5 m, to je to pravé pro lodní motor BF 15 nebo BF 20.

Vylepšená akcelerace

Lodní motory BF 15 / 20 jsou jedinými motory ve své třídě, které u vybraných verzí jsou vybaveny elektrickým vyklápěním umožňujícím vyklopení motoru bez námahy a snadné pojíždění v mělkých vodách. Navíc tuto funkci lze použít do výše středních otáček motoru jako trim ke zvýšení rychlosti plavby. S cílem získat co možná nejplynulejší akcelaraci při co nejvyšší úspoře paliva, Honda představila motory BF 15 / 20 vyšlechtěné tzv. PGM-IG technologií - mikroprocesorem řízeným zapalováním, které zaručuje optimální zážeh v celém rozsahu otáček. Navíc pro větší bezpečnost se můžete spolehnout na Honda elektronický systém, neustále monitorující stav motoru - na moři jste pořád v bezpečí! Ač je nejlehčí ve své třídě, existují oba modely také v provedení \"Power Thrust - Zesílený tah\", které mají zvýšený tah i při nízkých otáčkách díky speciálně tvarovaným listům lodního šroubu a vysoce účinné převodové skříni. Navíc BF 15 ze všech motorů vykonové třídy 15 HP disponuje největším zdvihovým objemem válců, což posouvá tento motor na absolutní špičku v této třídě. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.

Technické parametry

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 650 x 350 x S:1,110 / L: 1,240 / X: 1,380
  • Startování
  • Ruční / Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 11 (15)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 350
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHC
  • Příprava paliva
  • Karburátor
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • SH: 46.5 / SR: 49.5 / LH: 49.5 / LR: 51 / X: 61
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Manuální - 5 stupňů
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 59 x 64
  • Délka nohy (mm)
  • S: 433 / L: 563 / X: 703
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 12A (el.start) / 6A (ruční start)
  • Převodový poměr
  • 2.08
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 4500 - 5500