Reklamace a vrácení zboží
Vratka zboží
Ze zákona můžete do 14 dní od nákupu přes e-shop vrátit jakékoliv nepoužité zboží bez udání důvodů. Neplatí to ale pro zboží vyrobené či upravené na míru.
Jak postupovat při vratce
Zboží můžete vrátit osobně nebo jej zaslat na adresu:
Lodní Servis Linhart - Lodní Krámy
Krámy 36
262 03 Nový Knín
Česká Republika
+420 721 044 898
eshop@lodnikramy.cz
Do balíčku nezapomeňte připojit informace o vratce zboží, včetně účtu pro vrácení platby a kontaktu pro případné dotazy.
Více informací se dočtete také v obchodních podmínkách. V případě, že potřebujete ohledně vratky jakkoliv poradit, obraťte se na nás telefonicky nebo e-mailem.
Reklamace zboží
Na každý produkt zakoupený z našeho e-shopu se vztahuje klasická zákonná 2letá záruční lhůta. Výjimkou jsou produkty, které jsou prodávány jako II. jakost a jejich vada je při koupi jasně definována a je předmětem zlevněné ceny.
Jak postupovat při reklamaci
Zboží můžete přinést osobně nebo jej zaslat na adresu:
Lodní Servis Linhart - Lodní Krámy
Krámy 36
262 03 Nový Knín
Česká Republika
+420 721 044 898
eshop@lodnikramy.cz
Do balíčku nezapomeňte připojit informace o reklamaci zboží, včetně popisu vad a nedostatku produktu. Po obdržení reklamace do 30 dnů posoudíme vady a budeme vás informovat o výsledku reklamace
Více informací se dočtete také v obchodních podmínkách.
Výsledek reklamace
Pokud vaše reklamace bude uznána dodavatelem, dostanete od nás nový produkt nebo poukaz na nákup jiného produktu. Také máte nárok na vrácení peněz za reklamovaný produkt
Pokud na základě analýzy vyhodnotíme, že reklamovaný problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používám a reklamace tedy nebude uznána dodavatelem, pak bude reklamace zamítnuta a reklamovaný produkt vám bude vrácen.
V případě 3. opakované reklamace se stejným problémem máte nárok na vrácení peněz. Více informací o reklamacích najdete také v našich Obchodních podmínkách.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že mezi námi a spotřebitelem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Web: adr.coi.cz
Email: adr@coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.